Miicha

Mitt liv som jag.

Kattmys.

Allmänt Permalink2
Kunde inte fota Elvis så det vart Jessie istället, hehe, Elvis kan vara lätt ibland att fota men inte idag tyvärr så jag hade kunnat he upp båda mina katter här men nu var det bara Jessie som ville bli fotad men hon tvättade sig :P
Har sett på "Spökhuset" med Eddie och nu blir det lite slapp innan 21.30 på kanal5 då blir det "Benjamin Buttuns otroliga liv" den är bra faktiskt så det blir det med lite brieost :D
Myspys helt enkelt med kattern :P
Till middag idag vart det hamburgare som jag stekte och åt med creme frieche, rödlök och tomat. :) Muuums var det och så kaffe till det efter maten och lyckat vart det känns det ..
Ha det bra så länge :D
#1 - - Evelyn:

tack! jo det var jättetrevligt! Vilken fin katt! Kul att du trillade in i min blogg!

#2 - - Sanne:

Sv: Jo fredagen va bra, hela helgen va faktiskt bra :)

Till top