Miicha

Mitt liv som jag.

Kvällsfika.

Allmänt Permalink3
Eller ja, har ju nyss ätit kvällsfika.
vart vaniljte och hallongrottor, lite udda för att vara kvällsfika men gott det kan jag säga att det är speciellt när kakorna vart så goda :)
Ser på "Desperate Housewife" just nu och sen vet jag inte om jag ska se på "Happy Endings" för jag har egentligen inte haffat den serien typ, men det kanske finns något annat på tv som man kanske kan se på.
Tyvärr som jag tycker är tyvärr i alla fall så är det uppehåll på Elitserien, men det är bra för då kan mitt lilla lag träna upp sig och vila så att dom blir bra och chockar alla :D HAHA DE NI!!
#1 - - Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf:

Det är en korsning mellan något jag inte har någon aning om! :) Visst e han, han e underbar!<3

#2 - - Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf:

Haha precis ;) <3 Min lilla drömhäst!<3 Synd att han inte e min egen bara.

#3 - - Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf:

Man får alltid hoppas :D

Gillar du oxå hästar :)

?

Till top