Miicha

Mitt liv som jag.

Lek :)

Allmänt Permalink0
Har lekt mycket nu med båda katterna, Elvis fattade inte hur en fjäder vipp (hur man nu kallar dom för) funkade som men Jessie älskar den men tillslut så fattade Elvis och var väldigt på den, och så lekte jag bara med Elvis med fötterna och som turen är så leker han bara med mina fötter när jag har foppa tofflern på mig så då kan han ju bita och riva bäst han vill och så lekte jag med han då med lasern och den älskar han :)
Åh shit! Jessie har bajjat tror ja, eller så är det Elvis.. Usch, stink BOMB!!
Så nu har jag gjort go salladen (8-dagars) så nu luktar det hela kylskåpet så nu blir det gooooood imorgon när man ska käka upp den :P
Tänkte att jag ska se på kanal5 kl 22.00 men jag vet inte hur länge jag pallar att vara vaken dels har jag ont i magen och så måste jag läsa ut en bok fast har väll drygt 62 sidor kvar så det går snabbt för om jag får ett visst besök när jag fyll år så ska dom få tillbaka boken :D
Så jag får se nu då om jag ska fortsätta leka med mina så älsklingar eller om jag bara ska tat lungt för fick ont i ryggen när jag häll på med salladen, och så nu då har ajg gjort lite vanilj-te som jag ska dricka upp :P
Det blir nog lugnt resten av kvällen om jag orkar det. :)
Till top