Miicha

Mitt liv som jag.

Lite bättre.

Allmänt Permalink2
Ja imorse så kände jag mig rätt dålig hade ont överallt men nu är det lite bättre så jag kunde tvätta lite mera idag.
Men annars har väll min heög varit rätt skaplig ändå, två veckor utan alkohol och cigaretter käns väldigt bra :D
Så nu ska jag tvätta lite mera eller gå över dit och så ska jag dricka kaffe :)
#1 - - joanna- att leva med Aspergers syndrom!:

svar: kul att du ville vara med i veckans blogg:) en vinnare är nu utsedd så gå in och se om de va du och va de inte det så ta chansen att anmäl sig till nästa vekas tävling!

Ett tips: följ mig på bloglovin så ser dy direkt när det kommer upp nya tävlingar:) kram

PS. kom i håg att du dubblar din chans att vinna om du gillar inlägget på bloglovin:)



#2 - - gisela <3:

allt bra? :)

Till top