Miicha

Mitt liv som jag.

Lööda.

Allmänt Permalink0
I natt har det blåst väldigt mycket och det känns inte kul för har sovit väldigt dåligt inatt och lite halv rädd med, nu förtiden blir jag nästan rädd för inget för jag känner mig dels väldigt otrygg här.
Ingen mottagning på mobilen och just den man vill få tag på är inte inne på fejjan eller på msn och det retar mig lite. :P
Idag ska jag ju på middag hos en men genetligen ska jag bara vara hemma för det känns som en sån dag och så är jag lätt irriterad idag med så ska bara vara hemma egentligen, usch, men hoppas det går över när man har fått i sig lite oboy och toast så får man ju bara hoppas att det går över.
Nu är det Harry Potter på tv6 som jag slösar tiden på det är Den flammande bägaren men bara för att slösa tiden och så har jag den filmen hemma med.
Näpp nu ska jag se vad jag kan göra för frukost.
Till top