Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag morgon!

Allmänt Permalink2
Idag ska jag tvätta hela dagen och som tur va så var det ju en tvätttid för mig :)
När jag var ute för att kolla om det fanns tid så såg jag hur träna var så fina med frosten på kvistarna och grenarna så då tänkte jag att jag skulle passa på att knäppa kort då medans jag är ute :P
Och när jag var ute så såg jag en snöflinga som flög förbi min arm så då tittade jag upp och så såg jag lite svagt att det snöade lite grand. :D Fan va kul!! Älskar snön! :D
Så som sag idag ska jag tvätta och så ska jag rensa lite underkläder och så ska jag väll ta reda på lite saker om kring, bättre att det ser fint ut än att det ser ut som om det vore en bomb som har landat i lägenheten fast så jävligt ser det inte ut i för sig men det har gjort det men nu är det bättre :D
Björken mittemot mitt köksfönster stortsett kanske snett emot. :)
Brukar ju ha bilder bredvid texten men denna blir nog för stor :P
#1 - - Solin ♥:

sv: skrev det i inlägget men jag ska iaf äta klart min frukost, duscha, fixa kläder, måla naglarna, åka och köpa present och sen festa♥ sj?

#2 - - Nathalie:

anmäl dig gärna till helgens blogg tävling:D

http://liborius.devote.se/blogs/13945360/vill-du-vinna.htm#WriteComment

hoppas du får en bra lördag<3

Till top