Miicha

Mitt liv som jag.

Lunch.

Allmänt Permalink0
Jag har ätit lunch och vart en tidig en men jag var hungrig så, och så spelar det väll ingen roll när man äter lunch heller. :P
Jag har hakat upp mig på en katt reklam om man säger så "Shiba" den finare maten i en burk typ, dom säger faktiskt väldigt fel i den att maten gör så att katten älskar en mera. WHAT!? En katt skiter i om vad han/hon får för mat, mina katter käkar torrfoder för det mesta ibland får dom blötmat som jag kallar det.
Jag ger inte mina katter MATKÄRLEK som många gör och man har sett många gör det och vissa ger inte mat till sina djur överhuvudtaget, nu vart det inte om katter utan om alla djur.
Jag har sett det mesta när det gäller mat, matkärlek är det dummaste man kan ge till sitt djur man ska ge dom riktigt kärlek om man vill att dom ska älska en och ett djur skiter i om man är helt blåst i huvudet eller inte utan dom acceptera vem som hellst och dom kan älska vem som hellst.
Människan är en konstig djurart tycker jag för det är mycket gnäll och det är massa som bestämmer om lagar och regler, bomber, krig och allt djuren krigar inte men jag tycker att människan är feg som krigar och vad är det för fel att prata som man fick lära sig när man var liten?
Ja, strunt samma.
Djuren mår dåligt när dom får matkärlek och det har jag sett själv, men som turen är så ger jag inte mina djur matkärlek utan det är som sagt inte maten som gör att dom stannar kvar hos dig utan det är dig dom älskar inte maten! :D
Till top