Miicha

Mitt liv som jag.

Måångdag.

Allmänt Permalink2
Usch då är det måndag igen då., diggar inte måndagar egentligen men det måste ju vara måndag..
Gick och la mig utan tv och en bok och det gick bra tillslut det tog ett tag innan jag somna men jag gjorde det och sov bra hela natten, och så vaknade jag typ 10.15 typ, lagom , men jag vill somna typ 22.30 - 23.00 och vakna 6.30 - 7.00 det är nog mitt mål. :P
#1 - - SabinaKöster:

Hej , ooh . cool blogg ! :)

ja , de är svårt .. o jag är ju inte 18 än , o jag blir undersköterska om 1 o ett halv år . men får inte börja jobba förs efter jag fyllt 18 . men jag har praktiserat på äldreboenden i 1 o ett halv år (går lärlingsutbildning ) så de är lite störsamt . jag kan mer än andra vikarier men dom får jobben för att dom har åldern inne .. haha

men men , snart så !

bara o hålla tummarna för oss hörru ! Lycka till (:

#2 - - SabinaKöster:

Jaha . ja .. okej , då förstår jag .

men de går säkert bra . annars akn man ju alltid leta lite småjobb under tiden ?

hur gammal är du då? inte så insatt . hitta ju precis din blogg ;)

Till top