Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag igen,

Allmänt Permalink1
Usch.. Måndag, va kan man säga?
Har ring till service anmälan om lägenheten för förra hyresvärden lyssnade inte på mig så speciellt bra så detta vill jag ha fixat i mitt hem: Elementen, det drar i fönsterna men det ska ju dra eller ja men dom hära drar mycket, kylskåpet låter mycket för att vara kylskåp och kan bara ha på en temeratur för annars fryser varorna och så varmvattenberedaren håller inte värmen.
Så, det var lite men passa på ju, men det är ju så kallt här inne hos mig så fick låna ett element av min kompis men och så tror jag att jag håller på att bli sjuk.
Men nu måste jag väll städa eller så om dom skulle komma idag för att kolla allt, diska i alla fall och rensa kattlådan. HAHA.
Hoppas ni får en bra måndag :D
#1 - - Jia:

Sv: Jo allt är bra. Kul att du är med:)

Till top