Miicha

Mitt liv som jag.

Myys :)

Allmänt Permalink4
Har tänt lite ljus i köket och det är så mysigt, skulle sitta fint med lite sällskap men har ju katterna :P
Så jag har nu diskat upp allt och känns skönt det gjorde jag på första reklamen på filmen på kanal5.
Tänkte att jag ska ta det lugnt om jag kan men det vette fasen hur jag kommer klara det måste dammsuga och känner mig rastlös men det är ju lördag och egentligen ska man ha det kul men har aldrig haft det så kul på många lördagar men idag på middagen var det kul :)
Men jag är snart ett år äldre och jag har aldrig varit på en fest, är det något fel på mig då eller?
Alla som jag känner typ har varit på fest och haft en fest medans jag aldrig har haft eller varit på fest men skulle vara kul någon gång att ha enn gå på en faktiskt :P
Ska ta fram lite cola och något mera som jag har hemma och se på filmen :)
#1 - - mikaela & adela:

hej, fin blogg ! kolla gärna in på våran :D

#2 - - emilia - 16 o gravid.:

sv: åh :( vissa har ju tur med att åtminstone se någon slags snö.. :p

#3 - - mikaela & adela:

sv: hihi tack :D



allt bra med dej ? :)

#4 - - mikaela & adela:

sv: det är bara bra :D

Till top