Miicha

Mitt liv som jag.

New York.

Allmänt Permalink10
Jag har en önskan att få åka till New York och tok shoppa, en hel månad kanske jag vill vara där.
Se skyskrapor att fota och affärer att gå in på, fika på fik och äta deras mat som kan vara annorlunda än här i Sverige.
New York är ju as stort och är större än här (tror jag).
Egentligen vill jag åka runt hela Usa som en bilresa, men hellst vill jag till New York för dom säger att där är de trevligaste folket men jag vet ju inte det för jag har ju inte varit där (än). :P
Har alltid haft intresset eller ja inte alltid men på de senaste åren i alla fall har jag älskat att prata engelska men kan inte utnyttja det på ett sätt här i Sverige, men därför vill jag åka till New York för där lär dom fatta vad man säger, kan ju nästan flytande. :)
Ha det bra så länge :D
#1 - - Julia:

Hej sötnos!

allt bra?:)

#2 - - Julia:

-det är bara bra här:)

va, gör dudå?;)

#3 - - Julia:

-sitter och kollar på film:)

#4 - - SagaLarsson♦:

Hej jag är med i en fototävling, och jag skulle verkligen behöva din hjälp! rösta på mig i länken under, jag är nummer ett. När du väl röstat på mig, gå in på min blogg & lämna en kommentar så länkar jag dig senare i ett inlägg! :)

http://engalenbrunett.blogg.se/2011/october/hosttavling-alla-bidrag.html#comment

#5 - - cookie:

allt bra sj?



ps cool header ;)

#6 - - Madeliene:

- Det stod klart och TYDLIGT att tävlingen är AVSLUTAD.

#7 - - Madeliene:

- läs gärna inlägger INNAN du kommeterar :)

#8 - - Madeliene:

- Jag var inte ens elak? jag sa bara till dig..

#9 - - Madeliene:

- men jag var fortfarande inte elak ;) för isf vet du inte vad elak är

#10 - - Rafaela ♥:

Söt blogg!

Till top