Miicha

Mitt liv som jag.

:P

Allmänt Permalink1
Har bakat hallon grottor och dom vart goda och rätt stor imorgon så ska jag baka bara vanilj bullar tänkte jag för det är ju gröt tid nu så behöv ju kanelen :P
Alltså jag tänkte på en grej, jag mår jätte dåligt som när man ser på facebook "Gilla så ska jag skriva mellan 1-10 på din logg hur snygg du är" jag mår as dålig, men jag tycker ju inte att jag är fin överhuvudtaget men vet ju dm som tycker det och det är ju roligt att höra, men inget roligt att se sånt på fejjan direkt inte för mig.
Enligt mig så finns det inte fula människor utan alla "fula" som man säger är vacker i sig visst alltså Robert Pattison är ju snygg men jag kan ju inte sätta en skala 1-10 på någon hur snygg dom är det tycker jag är väldigt fel för det finns dom som inte tycker att dom är snygg och så kanske man får en 1 och så blir man lite ledsen.
Har jag fel?
Men nu tänkte jag skippa i att blogga mera idag och så ska jag se på tv och så rengöra lite mera inne i köket så ska jag tvätta och städa lite mera imorgon för sen på tisdag så ska jag absolut inte städa.. :P
#1 - - sleepy:

Tja nu är man tillbaka igen efter en lite vila :) Hoppas allt är bra med dig ;)

Nu kan du gå in på bloggen och kika vad jag har jobbat med hela tiden ;)

Finns även en länk där som skulle va kul och du kunde gå med.



Mvh

Sleepy

Till top