Miicha

Mitt liv som jag.

Pust..

Allmänt Permalink2
Har gått elljuspåret med lilla vovvsen och så såg vi en hackspett som satt på en stolpe och hackade, jätte fin var den och så såg vi en till och så hörde vi en.
Så roligt att gå ut i skogen så där för då kan man se olika fåglar och djur som man egentligen inte ser i vanliga fall.
Jag är lite svettig för det är rätt mycket backar på det spåret men det är ju bra om man ska träna bena så jag ska nog gå igen imorgon igen och ikväll kanske en lite prommis efter vägen, men det får jag se hur jag gör, men spåret här går rätt snabbt att gå kanske 30 minuter eller mindre att gå men det är jobbigt för det känns att det består av backar :) (bra för rumpan)
Så nu blir det nog lite vila innan man ska diska, eller ska jag strunta i att vila och diska istället så man inte bli lat igen?
Haha.
Ha det så bra. :D
#1 - - Ellinore:

Härligt att höra.Det är bara bra :)

#2 - - Ellinore:

Det låter mysig å som en bra kväll :)

Till top