Miicha

Mitt liv som jag.

Ryser.

Allmänt Permalink5
Blev kallt här inne hos mig helt plötsligt.
Så jag har ätit middag och tvätten är dock inte klar än, så jag ska dit och hålla på med det, suck.
När jag var inne på Facebook så hittade jag denna låt eller det var en sida som lyssnade på den hela tiden, mins inte vilken sida det var..
Halv bra låt kan man säga jag tyckte den var bra men ändå dålig men ändå så har jag den på min Spotify. hehe.
:D
#1 - - Cassandra:

Jag menar att man är gammal när man inte kan sova mer än 8 timmar o vaknar tidigt av sig själv :P

#2 - - M*:

Trevlig kväll :)!

#3 - - mamma till Freja:

Hejsan :) Va gärna med i min tävling om dagens blogg ;)

http://sense.myshowroom.se/vill-du-bli-dagens-blogg-3/

Ha en fin fin lördagskväll! Kram

#4 - - Saga - FOTO&DESIGN:

Kolla in detta inlägg, det är jag för tre år sedan! känsliga tittare varnas!

http://sagasfoto.se/2011/november/varning-for-kansliga-tittare-min-operatio.html

#5 - - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

Sv Jo jag vet hur det är, men tvätten måste tas omhand ;)

Till top