Miicha

Mitt liv som jag.

Saknaden.

Allmänt Permalink0
Har stor saknad nu och känns inte så speciellt bra ändå.
Sitter här och deppar lite och lyssna på musik medans jag tänker vad jag har gjort för fel fast ändå så har jag inte gjort något fel men känns att det är jag.
Men egentligen orkar jag inte sakna längre, utan jag har mitt liv att leva och det är dock inte det lättaste kan jag säga.
En ny yrkesförare som jag är (hoppas ja) så är det svårt att få jobb speciellt nu när det är halt ute och är inte erfaren, och så finns det ingen heller som söker efter förare nu heller men jag ska ha praktik och ingen jävel omkring här vill ha med sig en nybörjare och det är väldigt fegt tycker ja, för man behöver ju inte köra heller utan man kan ju bara åka med tills man kommer mera in på vintern då det inte är lika halt ute men så tänker dom inte, dom tänker att en ny förare kör långsamt och tökke, fel tänkt.
Suck.
Men saknaden har jag till några och är jobbigt att sakna kan jag säga, men vet inte om man ska fortsätta att sakna eller om man ska hitta på något annat..
Till top