Miicha

Mitt liv som jag.

Sallad.

Allmänt Permalink0
Snart ska jag göra en 8-dagars sallad och den är så god och den passar till alla maträtter och då menar jag nog alla :)
Imorgon ska jag på middag och det blir viltgryta och så super gott det ska bli och så gör jag salladen idag så allt hinner att "dra sig" och smakerna "gifter sig" med varandra :)
Har käkat middag och handlat och så nu sitter jag och dricker lite kaffe och se på tv och ska diska innan jag ska göra salladen, och så ska jag njuta på fredagen och så imorgon så händer det nog lite saker som jag ska ta itu med.
Fyller ju år på tisdag så måste ha det fint hemma (det är redan fint) så man kan kanske få besök, men det vet man ju inte om man får eller inte men på dagen får man ju inte så mycket besök för det är ju vardag och alla jobbar men hoppas ju ändå annars får jag väll sitta hemma och bara vara under dagen och sen komma det några :)
Äsch, vill inte fylla år längre vill stanna i åldern. :P
Till top