Miicha

Mitt liv som jag.

Skepp.

Allmänt Permalink3
Det kallar jag för en båt (på bilden) men jag skulle vilja ha en riktig gammal skepp att segla Jorden runt, det skulle dock vara någe re :P
Segla som dom gjorde förr, stora utrymmen och så bara ta det lugnt men ändå ska man passa sig för den så kallade "Triangeln" så man inte försvinner för gott, men det skulle vara jävligt nice ändå. :D
Jag har ren gjort spisen riktigt, så jag har andvänt en morakniv och skrapat bort det som har brännts fast så nu är det snart klart men det syns betydligt bättre ut än vad det gjorde så, imrgon tänkte jag dra ett ryck med den så det blir bra :)
Och så måste jag nästan göra det lite finare här hemma för om en vecka precis imorgon så fyller jag år och då måste det vara finare så jag slipper göra allt på en gång och stressa som fasen för att det ska vara fint typ, fast jag kan inte stressa egentligen men när det gäller något som te.x städa när jag ska få gester så blir jag mycket stressad.
När jag blir nervös så syns det inte på mig utan jag får väldigt med handsvett (onödigt vetande om mig).. :P
(Bilden tagen från google.se bilder)
#1 - - SabinaKöster:

åh ja ! :)

de där med självförtroende är komplicerat . .

men de är vilktigt , dock ska man inte ha för mke heller .. :)

blir så glad för din skull ! :)

#2 - - ISABELLA:

SV; jag har opererat näsan för jag har haft väldigt svårt att acceptera hur den sett ut :) jaa, den är ruskigt bra! :)

#3 - - Anonym:

va fin blogg du har!

kika in på våran blogg, det är bloppis på gång! :)

Till top