Miicha

Mitt liv som jag.

Söndag..

Allmänt Permalink1
Inte vilken söndag som hellst utan min lilla systers födelsedag :)
Har ju fårr lite sömn i mig jag gick och la mig igen och försökte sova och då var det i alla fall 4 timmar men det räcker ju, men har gnällt på kylskåpet och hoppas jag får en annan imorgon för annars blir jag helt upp i tok.
Huvudvärken älskar mig och tur att någon gör det men en huvudvärk som älskar en ska man inte älska tillbaka det kan jag lova :P
Nä så idag så tänkte jag ta ett jävla ryck så jag blir trött imorgon, egentligen ska jag skotta parkeringen lite, dammsuga, torka golvet, rensa kattlådan, dammtorka, rensa skåp.. Ja lite av varje och så ska jag ta och dricka en red bull.
Pung och slut.
P.S: Bilden är från mitt sovrum by night.
#1 - - Lizziie:

SV: sisådär, jag älskade honom förut men jag har tröttnat :)

Till top