Miicha

Mitt liv som jag.

Stön och pust!!

Allmänt Permalink2
Rubriken kändes inte bra men kändes bra.. :P
Har nu ringt till veterinären för Elvis och det kan vara endtarmen som gör att han bajsa blod men jag har fått en tid så då ska jag till Strömsund på onsdag kl 15.00 för att se vad som är fel med min lilla bebis.
Har  också ringt till den försäkringsbolaget jag har på min bil och fråga om halvförsäkring om hur det kostar och nu har jag ju trafik, men halv kosta mig lika mycket som trafik gjorde när jag tog hand om bilen så det blir typ 100 kr dyrare men det är ju inte farligt :)
Men jag ska fundera på det i alla fall och se om jag ta halv, men hel är min bil inte värd så halv är ju stort sett för rutan så man kan ta och byta den för nu ser man inget när solen är lågt ner. hehe. :P
Nu känns det rätt bra ändå att det fixar sig, även om det kostar pengar som nu då till veterinären med Elvis men jag vill att mina djur ska ha det bra och må bra och inte ha ont heller så några 100 kr är dom mycket mera än värd för mig :D
Ha det bra :D
#1 - - mathilda:

Sv: Hej! :) haha nä nån gräns måste ju finnas! Tack desamma :)

#2 - - en blogg om 5 systrar:

Systrarna svarar: Det är bra med oss!! själv då?:)

haha jaa, det är många som säger det;) TACK!!

och detsamma:)

Till top