Miicha

Mitt liv som jag.

Bingotoppen.

Allmänt Permalink0
Längesen jag hade ett uppdrag :)
Detta inlägg ska handla om bingo och ska sriva mina erfarenheter och lite till.
Jag har inte så bra erfarenheter egentligen men ibland kan det dock vara roligt att spela bingo, men är lite rädd att jag ska bli beroende över det men man kan satsa små summor så man inte förlorar så mycket, och så när man vinner ska man så klart sluta och så ha et uppehåll ett tag sen kan man spela lite mera nästa gång kanske man vågar satsla lite mera och vinna stort om man har den turen.
Bingo för mig som lockar är gratiserbjudanden som man kan få 100 kr att spela för och inget kostar mig som spelare något, utan att man bara har 100 kr/per kund som man bara spelar på och inget mera, det kan speciellt jag locka mig på.
Själv kan jag tänka mig att spela på bingo för det är jätte kul egentligen, speciellt bilbingo har jag spelat några gånger och där har jag inte vunnit något men det är just att det är kul, men det är inte samma sak som att spela på internet.
Just att vissa bingo sajter har mycket underhållande att vänta på, chatt som man kan chatta med dom andra som spelar och det kan vara jätte kul om dom vinner, man ska absolut inte vara en dålig förlorare men det kan jag vara ibland tyvärr men är väldigt glad på när andra vinner men sur när jag förlorar men det går över snabbt :)
Hoppas att det var till hjälp :D
Till top