Miicha

Mitt liv som jag.

Blääch.

Allmänt Permalink0
Inte så bra dag har det varit men den komma sluta bra med bra serier på kanal5 och chockad, lime dricka och brie ost för göra susen och kanske en öl :P
Har dock inte gjort så mycket, har gråtit men nu är det över och känns bra eller nja jag fick ont i huvudet men annars är det rätt okej men hoppas det blir en bättre dag imorgon så blir det bra :)
Jag vill spara pengar till en tatuering! Hehe.. Om jag har fått pengarna sparat tänker jag be en vän följa med om hon har tid så jag inte behöver vara ensam, ska göra det i Östersund för där är dom bra men det lär ju ta ett tag men jag vet inte hur mycket en tatuering kan kosta men om man spara en summa så får man ju se. :)
Jag ska tatuera en vargtass på länken tänkte jag, svart och vit ska det vara och inte för stor heller för en varg tass är ju stoooor. :P
Men nu ska jag fortsätta att se på tvn och ta det lite lungt.
Hade så länge :D
Till top