Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag natt.

Allmänt Permalink6
Är gott medveten att jag skriver på natten på fredag, men jag kan inte somna så därför.
Har åkt lastbil sen i onsdags så känner mig trött i kroppen men inte i hövve så kan vara vaken ett tag till men har ont i ryggen för jag sover inte så bra i lastbilen som sagt.
Men jag hörde i radion att dom interjuvarde en stor bloggerska, förstod inte så mycket men försökte.
man ska inte skriva om sig själv, mera om sin passion.
Hmm?? Ingen vill ju veta om bilar/lastbilar egenaligen utan det är ju skit många som vill läsa om mode och skit som inte intressera mig egentligen, utan en viss del mode intresserar mig men inte mycket så.
Men vad ska man göra för att bli intressant??
Jag är inte för att blir en stor bloggare utan för att synas för mina tankar om vad jag tycker och tänker och jag sä'ger som jag säger liksom, jag tycker inte som alla andra som te.x den kvinnan som friges från Astrid Lindgrens barnsjukus, helt sjukt!! Jag skulle inte vilja he mitt barn till den kvinnan för hon skulle fan i min ha kolla vad det 4 åriga barn ha haft för droger i sig innan hon hedde in mera driger so barnet gick bort!! Kärring! Säger jag.
Jag skulle inte he någon barn till just henne även om det vore mitt sista val.
Mode är inte min grej. Nyheter och bilar, djur och dyligt är mera mig grej.
Har skickat ett e-mail till Ceasar Millan om en hund som jag undrar över så jag hoppas på ett svar men han bor ju i USA nu mera (tror jag) så det är väll dag där nu så hoppas jag får ett svar av han snart. :P
Ha det bra så länge :D
#1 - - mmautildah:

Jaså? :) Skaffa fler då :P

#2 - - Michelle:

SV: Ja precis, vill ha en laptop inte mini. Ganska jobbigt :)

#3 - - Michelle:

SV: Ja precis, vill ha en laptop inte mini. Ganska jobbigt :)

#4 - - anna:

SV: ja det var verkligen hemskt :/

#5 - - Anonym:

fin blogg :), sugen på länk byte? säg bara till :D

#6 - - A N G E L I J N A:

länkbyte?:)

Till top