Miicha

Mitt liv som jag.

Jodå.

Allmänt Permalink0
Nu har jag sett på "Pan Am" men jag var nog inte så angagerad till att titta riktigt men ändå så kanskeman kan ge den en chans till att se den nästa vecka, för den var ju att amn kunde se den men just att man måste lära känna karaktärerna innan man  kanske kan gilla det men vad vet jag om det?
Men så känner jag, jag vill lära känna karaktärerna innan jag kan gilla det, vissa serier gör det lättare än andra serier.
Men jag ska nog se på "Pan Am" nästa vecka igen så kan man kanske vara mera koncentrerad på karaktärerna och så, men det det va en som värkligen ville det hon ville och tog väldigt mycket plats än dom andra, hon vill för mycket kännde jag att hon ville när jag såg det.
Men vad tycker ni om den serien? Ni kanske inte har sett den.

Nu så jag se på en dålig film som jag ha sett 150 gånger typ.
Ha det bra! :D
Till top