Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag. :)

Allmänt Permalink1
Då har man fått sovit i sin egna säng och det kändes skönt men även om man har legat i en lastbils säng i 2 nätter så känns det som en evihet. :P
Har ju vare i Lossen och i Strängnäs och sen till Lossen igen, så då åkte vi genom Rättvik och Leksand så det var intressant att se och så lite kort vart det med, men den bilen jag har uppe är från Lossen en sjö precis där vi var så jag tyckte att det var så fin sjö så passade på att knäppa det innan vi skulle åka tillbaka hem.
Idag så ska jag börja med att ta bort tvätt som sänger i duschen och ta bort katt bajset från duschen och sen ska jag duscha, göra lite kaffe (efter jag har klädd på mig så kalrt) och ta det lungt ett tag, och så ska jag ju he in ny tvätten i garderoben så det inte står och bli hårigt.
Så kommer nog min dag vara hoppas jag på :)
Nu har jag sett på disney dags klart så nu blir det jag har skrivit, drygt men det går snabbt :)
Hade bra så länge :D
#1 - - Therese:

fint bilde!

Till top