Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag.

Allmänt Permalink0
Undra om jag vågar säga god morgon?
Nä jag struntar i det, vågar inte heller.
Jag vaknade i dag imorse och tänkte på "Men vad sugen jag vart på bullar" så jag ska göra bullar idag, men bullens dag är ju på tisdag men man kan ju ta en i förväg :P
Jag vill inte skryta men alla älskar mina bullar (dom som har smakat dom) för dom är så mjuka och saftiga och inte hård, men sista gången jag gjorde bullar så misslyckades jag med dom för jag var stressad och första gången jag träffa min pappa och lill syrran skulle gifta sig och då vart det stressigt, men idag ska jag ta mig fasen lyckas med dom :D
Men jag måste typ duscha och handla lite saker före innan jag kan börja, men det går ju fort. :D
Hade super bra lördag tills jag skriver igen :D
Till top