Miicha

Mitt liv som jag.

Nu jäkulis!

Allmänt Permalink0
Nu kanske det händer något!
Jag testade att ringa till ams till min handledare hur man nu kan kalla henne för så jag skulle ju bara testa för hon var ju sjuk igår, men så svarade hon :O Paff.
Så då skulle hon testa ringa till ett företag igen här och fråga om man kan praktisera, och så frågade hon mig om jag hade ykb och det har jag ju, men sen sa jag någon som hon nästan fängde på det var ju att få ett visst lön från ett företag och en viss del från ams men dom har ju bara en bud bil och det är ju inge träning på lastbils körning, men då finns det ett grusföretag en bit bort som jag sa som hon också skulle höra av sig till om dom kan ta hand om en praktikant.
Och så sa hon att jag kan förlänga mitt aktivitetsstöd efter december och det låter lovande för mig. :)
Känns skönt att det ska hända något men om det gör så vet jag inte men det får man ju se, men hon vill att jag ska få ett arbete efter praktiken med men det vet man ju inte så därför ska man göra sitt bästa.
Så mitt tipps till er som går i skolan: KÄMPA!! Blir fasen inte som jag, sluta och sen ångra sig.

Ha det bra så länge :D
Till top