Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag.

Allmänt Permalink1
Eller ska jag kalla huvudvärkens dag? Har väldans huvudvärk och det var säkert från igår när jag koncentrerade mig rätt mycket.
Ikväll ska jag iväg igen och jag har köpt mera mat till katterna och så ska jag rensa kattlådan så det inte stinker när jag kommer hem och så ska jag duscha innan jag åker, och så klart ska jag diska men det blir efter jag duschat.
Har köpt lite saker som jag ska ha med mig så man inte svälter ihjäl eller törsta ihjäl så det blir nog super de :P
Har också betalat räkningar och det känns rätt surt för man vill ju behålla pengarna man får in liksom men icke då.
Nu ska jag rensa kattlådan innan jag ska duscha. :)
Hade så länge :D
#1 - - anna fahlgren:

Det är så att jag har en tävling som går ut på att de som är intresserade får kommentera ett inlägg och är sedan med i utlottningen där priset är en länkning i ett inlägg.

För dem som vill öka sin bloggstatestik, med tanke på att jag har 2000-2300 läsare om dagen så kan detta vara ett bra sätt att få fler läsare!



http://fahlgrenanna.blogg.se/2011/october/tavling.html



Eller kanske ett traditionellt länkbyte? Kommentera!

Till top