Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag!!

Allmänt Permalink1
Har kommit hem och så har jag käkat middag och idag vart det hemmat för orkade inte laga maten, och så har ajg duschat min kompis hund så nu ligger han bredvid mig och är så nöjd och ren :)
Har varit ute och rännt igen, har vare i Strängnäs och till Ånge och tillbaka så nu känns det bra att komma hem och ta hand om disken :P
Har en banner längre ner i sidan som heter "Coolstuff" jag rekomendera att ni går in på den sidan och kika, finns jätte mycket coola grejer :)

Så, onsdag gör mig är ju "Grey´s Anatomy" missade "Desperate Housewife" igår men det finns ju repris som jag ska se på. :D
Ska nog börja med disken innan jag blir för lat och se på "Bonde söker fru".
Ha det super :D
#1 - - AMANRA♡:

vad härligt att höra! :)

jodå allt är as bra med mig också, vad hittar du på?

Till top