Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag.

Allmänt Permalink0
Onsdag och fåglarna uppe på taket har börjat vaknat och då börja dom hacka lite på taket. :) Låter så mysigt.
Har skickat iväg min kompis brev till henne idag så hoppas hon får det imrgon när hon fyller år så får jag höra vad hon säger, för det var ett kuvert som var lite roligt. :)
Ska göra mig lite frukost innan jag hostar ihjäl och så ser jag på "Greys Anatomy" igen samma som igår.
Ska ringa till ams idag igen och se om hon är frisk eller fortfarande sjuk, men sen jag kom hem från Örebro skulle vi prata och det var typ 2.5 månad sen ungefär, så, men hon är väll inte mogen nog att säga att hon har glömt att ringa när jag ringde henne en gång om dagen, hon vågar inte säga sanningen.
Nu ska jag fixka frukost och lite kaffe och coola ner mig lite.
Hade bra så länge :D
Till top