Miicha

Mitt liv som jag.

Så är det.

Allmänt Permalink2
Har gjort pannkaka idag med vanilj i och super gott vart det, jag åt 3 pannkakor mera pallade jag inte.
Så nu har jag diskat med är fortfarande lite kvar men inte mycket så det går snabbt att undan göra det, och så ska jag he in kläderna i garderoben för jag har inte gjort det ännu.
Så ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ska nog sitta och mysa framför tv och se på en bra film kanske och käka chips och dricka gott :)
PÅ tvn är det så jäkla dåligt nu så då vet man ju inte vad man ska göra än att städa eller he på en film, men ikväll så är det lite film men man har ju några av dom så då är det ju lika bra att man ser på dvd iställe för på tv om man inte orkar he på filmen iförsig.
Nä, nu ska jag fortsätta att diska. :P
Hade bra så länge :D
#1 - - mysan:

har du haft en bra dag hitills? :)

#2 - - mysan:

fy va obehagligt!

Till top