Miicha

Mitt liv som jag.

Saturday.

Allmänt Permalink1
Lördag idag och väldigt seg.
Har inte gjort så mycket idag stortsett bara handlat kyckling och creme freiche som jag ska bland annat ha i min middag idag :)
Jag tänkte tvätta idag men känns inte riktigt för det idag känns att det ska behövas hemma istället som att ta bort en lukt som luktar men vart vet jag inte för ser inget för det är så rent på golvet så, men och så funcera jag på att ska möblera om i sovrummet igen men det kan jag ta en annan dag.
Jag har inget kaffe hemma så vet inte hur man ska palla det har inga pengar till kaffe heller, suck, för jag har ju nu en vecko budjet som jag ska leva på och har bara några kr kvar :P Och det har gått väldigt bra.
Ikväll så är det en film (familjefilm) på kanal5 (tror jag) som heter "Hundpensionatet" har sett den förr hos mamma och den var faktiskt rätt så bra, så den ska jag se på. :)
Hade så länge :D
#1 - - E M M E L L Y:

Cool header ;)

Till top