Miicha

Mitt liv som jag.

Sugen på någe.

Allmänt Permalink0
Men jag vet vad jag är sugen på och det är pepsi cola, förut när jag var yngre så var jag mycket för pepsi och sen vart det cola och ni efter ett antal år så blev det pepsi igen.. Snurringt, att det kan vara så med dricka?
Väntar ytterligare på att min kompis ska ringa när hon är på väg hem från skolan eller om jag kanske kan böga henne så kanske hon ringer till mig, och så kompisen som sa att hon skulle klippa håret på mig men det blir nog inte av ändå men det var som jag trode, men hon hinner ju ringa ändå.
Ska sen se på en film 16.30 på tv4 och så ikväll kl 21.00 ska jag se på en thriller på tv6, ska bli kul de och äta lite chocklad och dricka lime dricka så jag mår lite bättre :)
Och om Modo vinner ikväll så mår jag bättre där också :P
Hade bra så länge :D
Till top