Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag :)

Allmänt Permalink0
ÅÅHHH! Ikväll är det "Desperate Housewife" längtar så, men jävligt synd att det är sista säsongen :( Men längtar ändå!! :D
Idag så får jag nog besök, första besöket på typ 1.5 månad och känns roligt men sorligt att det är ingen som vill ens hälsa på mig, känns lite jävligt, men visst som dom säger: Vi andra har ju ett liv också att ta hand om, och vissa har familjer som inte du har.. Tack för den, älskar er mer, NOT! Speciellt när man resonera så, klart om man resonera så för min del så sårar det mig och så känner jag mig bara ensam och övergiven av vänner och familj.
Ställde klockan på 7 men gick upp strax över 8 eller ja typ, gick upp för att duscha och förvånande nog så smikade jag mig brukar aldrig sminka mig, jag hatar att vara sminkad men idag vill jag nog vara fin men för vem vet jag inte kanske bara för mig själv. :)
Hoppas att MoDo vinner ikväll över Timrå! :D Då blir jag ännu mera glad, ska följa den matchen på internet. :)
Ha det så bra så länge :D
Till top