Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdags kväller.

Allmänt Permalink0
Snart så börjar "Desperate Housewife" :D :D
Har varit hos en bekant och fika bullar som jag tog med mig och det va mysigt som vanligt, massa prat och lite skvaller men inte om andra utan det "normala" skvallret. :)
Så är nu åter hemma.
Har gjort en helt underbart god middag idag och var jätte gott, som turen var så vart det över så jag ska frysa in det till en senare tillfälle som man kan njuta av det.
Det var currykyckling jag åt med massa curry så att det bränndes lite i munnen (så ska det vara) men man vart mätt och belåten :)
Så då vart det disken som väntar och det ska jag nog ängna mig lite åt på reklamen.
Tänkte också att jag ska se på "Happy Endings" på kanal5 efter det jag ska se på, så får man se om det är bra det också.
Ha det bra så länge :D
Till top