Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag.

Allmänt Permalink3
Tänkte ju att jag skulle tvätta idag men då var det upptaget så då bokade jag hela dagen imorgon istället, så nu håller jag på att diska upp allt, ta upp lite saker från golvet samt en hög med spya på golvet som någon av katterna ha gjort.
Tänkte att jag ska göra mer där till men jag tar den takt som det tar så det blir bra. :)
Ikväll så vet jag inte vad jag ska äta till middag men kanske risgrynsgröt eller något för det är ju gott och så vet jag inte om det är någe bra på tv heller men det är ju bara kolla de :)
Nu ska jag fortsätta att diska innan man blir fast limmad på soffan :P
Ha det bra så länge :D
#1 - - Jonna:

hej, jo det är toppen!själv då?

gillar verkligen inte kyla :(

#2 - - Jonna:

sv, bra då! jo ibland är det ju mysigt, men föredrar värmen, så jobbigt med alla kläder på sig!

#3 - - Angie:

SV: Hejsan!

Jo det är bra med mig, hur är det själv? :)

Haha ja jo insekter är jätteäckliga :P xD

Till top