Miicha

Mitt liv som jag.

Trötter.

Allmänt Permalink0
Vart så trött det jag hade gjort idag, så det blir bara lite disk och kaffe igen och sen får man fortsätta imorgon istället.
Ikväl klockan 20 så ska jag se på den nya showen på tv4 eller om man ska se på "Ensam mamma söker" det vet jag inte, men man kan ju se på repris i helgen iförsig. :)
Och så fick jag lite ont i ryggen men jag ska nog plåga mig tills jag har diska klart att som är kvar men det är inte så mycket som ska diskas heller, men jag kanske orkar att ta bort lite sladdar och dammtorka lite kanske men det får jag se om jag orkar men annars får jag ta det imorgon för då är ryggen bra igen :P
Näpp.
Nu ska jag ta mig en bulle och lite kaffe så ska man diska efter, (jäkla tjat om disk helt plötsligt) och se på tv en stund :)
Ha det bra så länge :D
Till top