Miicha

Mitt liv som jag.

11 September.

Allmänt Permalink0
Rätt sorlig dag med tanke som hände för 10 år sen idag :(
Jag kom till skolan och så sa lärarn till mig och frågade om jag har sett vad som hade hänt, ja sa ju nej, sen sa hon att World Trade Center, New York förstörts..
Jag grät lite.
Jag kom hem och såg på tvn och vad som hade egentligen hänt och så såg jag att det var 2 plan som flög rakt in i byddnaderna, och så sa dom att Vita Huser var hotad men dit kom dom aldrig och så var det i Boston med :(
Självmordsbombare som gjorde detta, dom kapade ju passagerar plan.
Va i helvette!?
Så många döda, så många familjer som förlorade sina barn, syster, bror, mamma, pappa och mera.
Såg på tvn3 inatt om det, då var det en som satte sig vid spakarna i planet för att försöka flyga den, han bad til Al-Quaida att han ska se han och han gör allt för han.
Inte skulle jag göra något sånt för någon överhuvudtaget, jag skulle inte dö för en person som bad mig göra en sak. Jag förstår inte hur dom tänker som.
Ja, det är jävligt hemskt att det ska hända och det får fan inte hända mera gånger, jag vill inte ha krig, jag ill inte ha svält inge fattigdom.
Detta är Jorden!
Vi lever här tillsammans alla djur och människor och alla slags varelser, vi ska kunna leva tillsammans och ta hand om våran Jord och inte förstöra för andra länder (omoget säg ja).
Något fel att öppna käften prata? Bättre det än att se människor bli dödade, för det är människor som har familjer och kanske barn, eller till och med barn som blir dödade. Men det skiter dom tydligen i.
Men jag skiter inte i det, jag bli jätte ledsen när jag får se någe sånt på tvn att det är krig eller dyligt, va faan?
Va tycker ni?
Till top