Miicha

Mitt liv som jag.

Blev kväll.

Allmänt Permalink0
Huvudvärken är nog borta eller är borta känner inte av den så mycket, men hostan har överleft så jag är så hes så man kan nog inte höra vad jag säger :P
Sitter bara här och ser på tv och har lite funderingar på om man ska göra sängen lite sällskap, men det är bara en fundering vill säga :P
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra om jag har lust så ska jag väll städa lite för idag har jag inte orkat för huvudvärken störde mig väldans mycket, men ett nytt försök imorgon hoppas jag på iallafall :)
Fundera också på om jag ska sticka nya benvärmare fast med någon annan färg, jag har ju hel svart och så en annan med rosa, grått, vitt och brun på och är jätte fin. Har lagt ut en sån bild på dom på bloggen förr men det var det de. :D
Idag så tittade jag på "Svenska Miljonärer" igen så då var Foki med, snacka om jag ja diggade henne på någe vis jag läser inte hennes blogg men jag diggade stilen som hon hade. He he :D
Näpp, nu ska hesa jag stänga ner och lägga mig för att sova. :)
Ha en bra lördag natt på er :D
Till top