Miicha

Mitt liv som jag.

Brr..

Allmänt Permalink4
Sitter här på soffan och half fryser och har lite ont, känns att det sticker lite i hjärtat på någe vis men det har vare så ett tag men inget att bry sig om det kan vara hostan som gör det men det gå över :)
Kom ju fasen på att det var "Ensam mamma söker" och "Svenska Hollywood fruar" på tvn då det vart ingen film, men det ar ju tur de för imorgon ska jag åka med min kompis med lastbilen och åka ner till Strängnäs en sväng :)
Alltså Gunilla Persson på "Svenska Hollywood fruar" jag förstår mig inte på henne, hon värka så självisk på någe vis jag tycker synd om hennes barn Erica för hon får ju inte göra någe som hon egentligen vill hon får ju inte vara ett barn och så värkar hon väldigt skygg av sig, men jag tycker bara synd om henne men Gunilla hon gillar jag inte alls faktiskt.. (det e jag inte ensam om heller)
Men som sagt det blir nog inte nå bloggande imorgon och inte nog på tisdag heller kanske för jag komma bli så trött efter resan så antingen blire eller inte..
Har ett tips på en sida klicka här för att komma dit, men själv vill jag ha en sån faktiskt dom värka så mysiga att ha hemma på en vinter kväll och bara mysa framför tv.. :)
Men jag får lov att spara lite pengar då för att köpa en sån, men skulle dela av mig med det jag vill ha :) Men det kommer ju flera gånger som jag ska dela med mig lite som jag vill ha så :)

Men nu ska jag se på tv och ta det lugnt igen och ska snart lägga huvudet på ködden..
Ha det så jätte bra. :) Kramen på er.
#1 - - Natalie -tecknar & fotograferar-:

Jag gör ett desperat försök till att få bort oanvända och knappt använda kläder som bara ligger och skräpar, tar upp onödig plats, i min garderob!



Du kanske hittar något?

- http://nataliehakansson.blogg.se/2011/september/saljes.html

- http://nataliehakansson.blogg.se/2011/september/saljes-2.html

#2 - - FotnotsMaja:

Hej!

Måste bara säga, din design är jätte cool! :)

Häftigt med bilarna högst upp. :)



Fortsatt fin dag!

Varma hälsningar

Maja

#3 - - sofialejon:

Dagens Question, - har vi rätt till tårar, eller är det bara för fånar?



Jag startade denna kategori på min blogg, just för att sparka er alla läsare i baken så att ni ser till att hjälpa varandra, dela med er av era kunskaper och inte hålla de inlåsta och tro att ni är bättre för det.

Dela med er och hjälp folk, var inte själviska.



Denna grej är kanske inte värsta grejen, men det är en start och någonting i alla fall! En början på någonting gott hoppas jag på.

Bästa svar får en länkning.



http://simpleeheart.blogg.se/2011/september/dagens-question-har-vi-ratt-till-tarar-el.html#comment



mvh Lejon!

#4 - - Rickard kilbro:

Bra blogg gå gärna in och kommentera mitt senaste inlägg som handlar om att man ska acceptera sig själv

Till top