Miicha

Mitt liv som jag.

Film maraton.

Allmänt Permalink0
Jag ska se på några filmer ikväll med tanke på att det finns inget på tvn.
Ska se på "Water for Elephants", "Dansa med Vargar" och så "Hancock" tänkte jag om det blir i denna ordning vet man ju inte, det är ju bara ta en först.
Fick så jäkla ont i ryggen när jag höll på att städa så jag ska fortsätta imorgon med det, just nu vill jag bara ta det lungt och se på film men börja med att se på film ska jag börja med 20 tänkte jag. :D
Så undra vad man ska göra den timmen innan man ska börja se, men det kanske finns nå serier som man kan se på eller dyl och just nu så lysna jag på lite musik på spotify men det kan man ju inte göra hela kvällen. :P
Sen när jag ska börja se på filmerna så ska jag stänga datorn och låsa dörren och tända ljus och bara mysa med mig själv och katterna och så ska jag så klart ha högtalarna inkopplade till tv så det blir bra ljud :P
Ha det jätte bra så länge :D
Till top