Miicha

Mitt liv som jag.

God morgon, go morgon.

Allmänt Permalink0
Jag vaknade drygt 8.45 och var rätt pigg men drog mig till 9.18 dryga så jag ställde mig i en varm och skön dusch, och skönt det kan jag säga att det va :)
Så nu sitter jag oxå här igen och denna gång väntar jag på att kaffet ska bli klar så man kan få njuta en stund av en liten kaffe tår. :)
Idag så har jag inte bestämt mig på vad jag ska göra men jag är som sagt lat, nä då, men jag ska nog dammsuga och sånt för det behövs nog men det får jag se men det komma jag göra. :)
Har fortfarande lite hosta och det retas lite i halsen och så är jag lite hes men komma bli det senare ikväll, suck, jobbigt det där med en jäkla hostan faktiskt.
Men om det är någon där ute som vill byta hals så är det bara att säga till så byt vi :P
Nu vart kaffet klart :) Muumms.
Hade så länge :D
Till top