Miicha

Mitt liv som jag.

God morgon/God förmiddag.

Allmänt Permalink0
Vaknade att jag fick ett sms så på smset stod det "Grattis på namnsdagen", det hade jag glömt totalt så nu är det 2 månader när jag fyller år men inte för att jag längtar.
Tännkte att jag ska åka ner till ica och köpa lite bröd och så lite mjölk och så ska jag hem och göra lite taost, och super gott ska det bli ska ha på ost och salami på (vattnas redan i munnen) och så ska jag göra lite te med honung för har fortfarande hostan.
Har precis duschat så är blöt i håret men och så funderade jag på att jag ska städa idag för är så less att det är något som luktar skunk, katterna har gjort något som luktar så jag vill att det ska lukta gott och inte skunk i mitt hem så jag ska nog ängna det idag men det tar väll 1-1.5 timme kanske, har ju en liten lägenhet.
Jag tycker detta är kul: Jag är rätt liten i längden (161 cm), har en liten bil, har en liten dator och så komma jag få en liten mobil :P
Mycket liten men om man är liten själv måste man ju hålla tränden, men hade en stoooor kille förut (194 cm) men det gick ju bra ändå :)
Nu ska jag ner till ica.
Ha det jätte bra :D
Till top