Miicha

Mitt liv som jag.

Great :)

Allmänt Permalink0
Sitter här på soffan i min lägenhet och ser på en rätt okej film på tv3 och med en mugg kaffe bredvid mig och bara mår :)
Igår var jag hemskt trött, kom hem vid 10.45 ca, har åkt lastbil sen i torsdags 12 åkte vi och skulle lasta i Ånge och sen till Gävle Bro med det (var där vid 8-9 på kvällen) och så passa ja på att ta dit pappa så man fick träffa han, sen åkte vi till S-vall och sovde i lastbilden där (kom dit 1.30 på natten) sov till 6.30 ca sen kom vi till företage strac före 10 sen hemma då.
Jävligt kul var det att åka faktiskt. :) Vill göra om det igen så klart men vet inte om det går.. hehe.
Idag så tänkte ja att jag ska städa och så se om det finns tvätttid men annars kan ja tvätta imorr men känner mig lite på huget idag för det. :P
Näpp, nu ska jag dricka kaffe och så ska jag se på filmen klar..
Hade så länge :D
Till top