Miicha

Mitt liv som jag.

Jaha..

Allmänt Permalink0
Då har jag dammsugit och torka av vardagsrums bordet, nå mera har ajg inte gjort ännu.
Hade vare i stugan fram och åter och drack lite kaffe och fika så därför haha :)
Det börja en rätt så bra film på tv4 "Föredettas fruas klubb" den är faktiskt bra så jag ska se på den, och så på reklamen så passa jag på att städa som jag brukar göra.
Fundera också på att skura golvet för det behövs nog och så rensa lite i katt lådan och torka dörrar och skåp och dammtorka, det går nog på hela filmens reklam eller mera, hehe, det är lite mycket nu på en lägenhet som är liten som min. Hehe :D
Idag så ska jag nog äta älgfärs biffar som jag har gjort till middag, det lät väldans gott idag och så är det ju söndag så man ska väll lyxa till det lite innan måndagen börjar (tråkigaste dagen) så man blir nog lite gladare i alla fall :P
Egentligen så ska jag rensa i förrådet så det inte blir så överdrivet mycket att dra med sig när man ska flytta (när det blite vet jag inte, och inte vart) så det kanske är dax att börja, men det känns lite mycket, suck, men ett måste känns det som..
Nähäpp, nu ska jag se på filmen och städa på reklamen..
Hade bra så länge :D
Till top