Miicha

Mitt liv som jag.

Mungoliten.

Allmänt Permalink0
Känner mig less lite irriterad och allt möjligt, hehe, less på att vara hemma irriterad på hostan.
Ska snart göra lite te med honung så att det kanske lenar upp i halsen men det bränns också men det måste bara gå över snart!!
Imorgon ska jag åter igen åka lastbil och det känns bra för då slipper man vara hemma en natt i alla fall och då känner det bra att komma hem igen :)
Det vart ingen "Sagan om konungens återkomst" för jag drog till lilla syster istället och var där ett tag och sen for jag hem och åt middag, hehe, så less kan man vara att vara hemma.
Ska göra lite mackor (om dom inte har mögla) med ost och priggig skinka (mins inte namnet nu) och kanske lite gurka på, lite billigare att göra själv än att köpa efter vägen, men kaffet hoppar jag nog över för det bränns riktigt i halsen när jag dricker.
Usch va ruggigt det är ute, kallt och regnar och blåser riktigt höst väder kan man säga att det är.
Hade bra så länge :D
Till top