Miicha

Mitt liv som jag.

Så där ja.

Allmänt Permalink0
Då har jag komme hem efter en snabbvesit till Hammerdal och hämta stolp och sen vill Stömsund för att hämta nå nät, men det gick jätte bra.
När jag kom hem så ville lillsyrran ha lite kafffe och det var en snabbvesit det med. suck.
Såg nu på "Efter 10" på tv4, där var det om nå modeller och hur smal dom är, jag tycker att det är hemskt att man 'är så där smal det kan bara inte vara bra för hälsan egentligen, varför bara inte göra kläder för dom som ser mer "normala" ut?
Visst nu är det nog många som har drömmen att ha en kropp som en modell och det kan jag förstå, jag vill bli smal igen men inte så smal, jag vill kunna ha storlek 36 igen och inte 34 det för mig är för lite, man kan ha magrutor eller dyligt när man har storl 36 för det hade jag men så då hittade jag en kille som jag vart kär i och flytta så då vart man lite mulligare men har inte gått upp i vikt.
Jag förstår inte riktigt det där men modellerna, spyr efter dom äte och träna as mycket för mig är det inte okej men det är dom som väljer det och det är ju bara att gilla läget.
Nu ska jag ta det lugnt och dricka kaffe :)
Hade :D
Till top