Miicha

Mitt liv som jag.

Söndag kväll.

Allmänt Permalink0
Det var rätt kul hehe.
Jag sa till Jessie att hämta sin leksak (jag brukar kasta den och hon hämtar den) hon satt på soffans armstöd och stirra på mig med stoora ögon, jag fortsatte att säga att hon kunde hämta leksaken men hon fortsatte att stirra på mig, hon undrade nog vad jag pratade om.. Haha :D
Imorgon så ska jag till Hammerdal och hämta stolp till ett företag, så jag kommer nog kanske fara vid 7 imorgon och det tar väll någon timme men det är några mil dit också (ca 9 mil?), men tur att jag vet var det är någonstans så man inte sitter som ett frågetecken och undra var man ska.. Ha ha :D
Jag ska nog göra lite te för jag har en jäkla ret hosta, känns ibland att man ska hosta upp hela insidan av kroppen när man hostar och så dunkar det i hövve, inte kul..
Har ett tips på en sida där det finns parfym av olika slag och så klart populära parfymer, klicka här för att komma dit.
Nu ska jag se på "I Am Legend" på tv3.. :)
Hade :D
Till top