Miicha

Mitt liv som jag.

Uscha..

Allmänt Permalink1
Igår så blev jag halv dålig, idag vart jag värre.. Imorgon då?
Snore rinne och jag nyser som en toka, tur man bara e hemma och bara vara så slipper man ringa samtal. haha.
Så nu sitter jag här på min soffa och fundera på hur denna näsa hade tänkt sig att bli bra, nä då, men sitter ialf och tittar på tv och bara vila.
Fundera rakt på att ska ställa mig och diska eller något.
Ikväll är det en rätt bra film på tv6 men har ju sett den många gånger så, men har man inget för sig så är det lungt, imorgon kanske jag ska vara hundvakt så får jag se hur det blir, men tur han e så lugn.. :)
AATTTCCHOOOO... Prosit.. Tack å tack :P
Jaja.
Ni får ha det super så länge :)
#1 - - Anonym:

http://lindbloomen.blogg.se/2011/september/ har frågestund på bloggen! vill du oxåå fråga nått? isåfall får du en länkning på min blogg och en kommentar tbx! KRAM

Till top