Miicha

Mitt liv som jag.

Vad gör man då?

Allmänt Permalink4
Är så förbannat less att vara hemma, less på att göra samma saker hela dagarna!!
När jag ringer min handläggare på ams så vill hon fan inte svara, dumma tant, iförsig har bara försökt 3-4 veckor nu så det är ju inget.. :P
Man får göra så bra ändå i denna suitvation ändå men även om man är jävligt less, speciellt att vara ensam är ja less på men acceptera läget, shit hapens.. :P
Sitter här då och dricker lite kaffe och skriver på bloggen och lyssna på musik på spotify men dock så fundera ja på att jag ska se på en film men jag vet inte vilken film jag ska se på, igår så såg jag på WTC filmen så får jag se va jag ska se på idag, fördröja tiden, men jag ska pröva att ringa ams idag igen och se om man får mera lycka eller så.. :)
Diskat har jag gjort så det är klart, tänt 4 ljus i toan så tvätten kan torka lite snabbare tänkte ja har ju inte elementen på så ljus går nog lika bra, måste liksom duscha så, usch..
Nä ska dumpa datan ett tag så ska jag se på en film.. :)
Hade så länge :D
#1 - - pelle:

Hej Miicha!



du borde tävla på



www.vadskulledugora.se



jag skulle rösta på dig!

#2 - - Anonym:

fin blogg du har! :)

#3 - - Sara:

Jag vet segt att va ensam. Nu får man kanske hoppas på Hiddenhint som det stod om i tidningen. Ny date app. Det kommer i och för sig hela tiden men den här verkar ganska bra.

#4 - - pelle:

Hej! vad kul att du tävlade och skänka pengarna till afrikas barn är ju jätte snällt. du borde ju lägga upp ditt bidrag här så att ala kan rösta så att du vinner!

Till top