Miicha

Mitt liv som jag.

Hallojj där ute.

Allmänt Permalink0
Sitter här i ja man kan säga pyamas men är vanliga kläder som jag har sovit i, var lite lat igår kväll så jag slängde på mig nå bara som man bara ha hemma ändå :P
Igår tvätta jag ju och färga håret idag får det nog bli lite dammsugning och torka golv och diska, har ingen lust egentligen men måste ju göras, suck..
Exet har hitta en tjej så nu är man ensam, ensam mer än vanligt men det får man acceptera får ju praktisera på måndag om det går bra vill säga.
Ihelgen vill jag ha det jätte kul men det vet jag att det är nästan omöjligt me detta omständigheten.
Nu ska jag klä på mig och kaffe har jag inte så får ta pulver (bläääsch) och sminka upp mig lite :)
Om ni vill se någe mera i denna blogg som det är lite av så är det bara att höra av er (ni kan vara anomyma)
Till top